vrijdag, oktober 13, 2006

We komen er weer aan

Vandaag staat weer in het teken van reizen. Nu de terugreis. De meesten van ons komen morgen weer aan in Nederland. Een aantal Edutripgangers kan nog niet genoeg krijgen van Amerika en blijven nog eventjes. Maar ons vliegtuig vertrekt om ongeveer 11 uur vanuit Dallas. We vliegen eerst op Chigago en daarna terug naar Amsterdam. Daar komen we zaterdagmorgen aan.

Op de weblog komen de komende dagen nog een paar afsluitende berichten te staan en dan is ook deze weblog helemaal afgerond. Het was erg leuk om te doen moet ik zeggen en hoop dat iedereen (thuis en hier in Dallas) er ook van genoten heeft.

Preconference 2F-Gerard

permalink| geplaatst door Gerard Dummer:| vrijdag, oktober 13, 2006

Reacties: Hallo Gerard,
Na een week hard werken zit het er voor jou bijna op. De site blijft in de lucht natuurlijk. Hartstikke bedankt voor al jouw werk. Het thuisfront heeft de zaken ngoed kunnen volgen op deze manier.
Petje af.
Leon
# gepost door Anonymous Anoniem : 5:06 p.m.  

Veilige terugreis allemaal!

De Edutrip 2006 was prima te volgen vanuit Nederland. Ik neem aan dat jullie ook een "meta-sessie" hebben tijdens de OWD2006 waar jullie ook terugkijken op het gebruik van het blog, de wiki, de opzet van de reis etc.?
Ik neem aan dat ik vast niet de enige ben die dat interessant vind om te horen.
# gepost door Blogger Pierre : 5:36 p.m.  

@ Leon,
Het was leuk om te doen. Dank je.
@Pierre,
Ik vind het een goed idee. We hebben sowieso nog een bijeenkomst met alle Eduguides en Opperguides. Daar zullen we dit ook bespreken.
# gepost door Blogger Gerard Dummer : 2:45 p.m.  

Een reactie posten

<< Home