woensdag, oktober 11, 2006

Update werken met de Wiki

Ik heb vandaag gekeken naar het probleem van de wiki. Er verschenen geen artikelen in beeld bij verschillende deelnemers.
Ik heb getest of dit voor alle thema's gold. Dit bleek niet het geval. Alleen voor het thema Social Software in leerprocessen verschenen de artikelen niet in beeld. Ik heb daarna gekeken wat daar mee aan de hand kon zijn. Ik heb het sjabloon voor het artikel erbij gehaald en dat vergeleken met de inputbox waar het sjabloon ook in genoemd werd. En wat bleek: in het sjabloon heet het: Sociale software in leerprocessen. En in de inputbox heet het: Sociale Software in leerprocessen. Een hoofdletter verschil dus. Dit heb ik nu weer aangepast. Hopelijk kan iedereen nu zonder problemen de artikelen plaatsen bij Sociale Software (of Sociale software).

permalink| geplaatst door Gerard Dummer:| woensdag, oktober 11, 2006

Reacties: Een reactie posten

<< Home