donderdag, september 14, 2006

Bijeenkomst deelnemers

Vandaag, 14 september 2006, zijn alle deelnemers van de Edutrip 2006 bij elkaar gekomen in Utrecht bij SURF. In deze bijeenkomst hebben de Eduguides uitgelegd hoe het programma in elkaar steekt. Daarna gingen de verschillende groepen uiteen om de probleemstellingen verder te verkennen en verder kennis te maken met elkaar. Tenslotte is de reisinformatie uitgedeeld zodat iedereen met een gerust hart het vliegtuig in kan stappen.

Foto's van deze middag zijn te vinden op flickr.com.


permalink| geplaatst door Gerard Dummer:| donderdag, september 14, 2006

Reacties: Mooi hoor, die Flashpaper van de powerpointdie gebruikt is!
Maarruh: de URL's werken niet (meer) en ik zie ook niet hoe ik tekst kan kopieren.... Ik zou maar gewoon PDF maken van je powerpoint, met bijvoorbeeld PDFcreator of eventueel via Open Office.
# gepost door Blogger Wytze Koopal : 2:26 p.m.  

Dag Wytze,

Hé wat raar zeg. Bij mij werken de links nog wel. Misschien dat ik in de toekomst gewoon in verschillende formaten de presentaties zal plaatsen.
# gepost door Blogger Gerard Dummer : 8:00 p.m.  

Hele smakelijk uitziende hapjes :-) Goed vereeuwigd want ze waren ook zeer smakelijk.
# gepost door Anonymous Anoniem : 10:45 p.m.  

Een reactie posten

<< Home